Inici / Notícies
NOTíCIES

Fidelitzar al client i aplicar noves tecnologies, clau en la gestió comunicativa empresarial

En l’actualitat, l’enfocament de gestió del màrqueting ha canviat. Ara, els plans comunicatius de les empreses han de basar-se en la fidelització i satisfacció del client, d’una banda i, per una altra, aplicar noves tecnologies amb l’objectiu d’incrementar els avantatges sobre els nostres competidors. Així ho expliquen les responsables del Diploma en Gestió de la Comunicació en Màrqueting de la Universitat de València, la catedràtica de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València, Natalia Melania, i la professora del mateix àrea, María José Miquel.

Les empreses requereixen professionals amb un alt coneixement en l’àrea del màrqueting
Segons expliquen les responsables del diploma, la gran demanda de les empreses de professionals amb un alt coneixement en l’àrea del màrqueting per a plantar cara als majors nivells d’exigència i competitivitat de l’entorn en el qual realitzen les seues activitats fan necessari configurar un diploma d’aquestes característiques.

El curs, que comença el pròxim mes de gener de 2013, té com objectiu formar a professionals en màrqueting que tinguen la competència per a desenvolupar accions comunicatives empresarials encertades a cada moment. A través d’aquest diploma, eminentment pràctic, l’alumne elaborarà un pla de comunicació real per a algun producte o empresa proposat.

Aquest diploma de la Universitat de València forma part de l’oferta dels més de 300 cursos de postgrau propi per a aquest curs acadèmic i la preinscripció del qual continua oberta. Aquests cursos, amb una clara vocació cap a l’especialització i la professionalització estan gestionats per la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València (ADEIT).

Més informació:
Diploma en Gestió de la Comunicació en Màrqueting