Inici / Notícies
NOTíCIES

La millor presentació d’empresa serà premiada en la I Trobada Alumni de la CCE

Logo Alumni CCE Universitat de ValènciaAlumni de la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València realitzarà el pròxim 4 d’octubre la I Trobada d’Antics Alumnes. Mitjançant aquesta trobada, que se celebrarà en ADEIT, els antics alumnes que tinguen en marxa el seu propi negoci podran presentar-lo en tres minuts davant altres empresaris, possibles inversors o professionals del sector empresarial. «Una gran oportunitat», com defineix la presidenta d’Alumni, Lorena Jericó, que, a més, tindrà la recompensa de 500 euros per a la millor presentació. A més d’aquestes presentacions d’empreses, en aquesta trobada es combinaran les presentacions amb una zona d’exposició en què els empresaris sorgits de la Càtedra de Cultura Empresarial podran donar a conèixer el seu negoci de forma particular a les persones interessades. Aquesta primera trobada naix de la necessitat de propiciar un nexe d’unió entre emprenedors sorgits de la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València i que puguen generar projectes en comú. Així ho explica Jericó, qui indica que l’heterogeneïtat d’empreses sorgides de la Càtedra de Cultura Empresarial «ens permet crear una xarxa de treball i de col•laboracions de la qual poden sorgir nous projectes. Aquesta trobada, oberta al públic, representa una oportunitat per donar-nos a conèixer i presentar-nos davant d’altres empresaris i inversors de la nostra ciutat».

Alumni CCE
Amb l’objectiu de crear sinergies i compartir experiències, va nàixer Alumni de la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València al març. Des de llavors, Alumni organitza jornades per als prop de mil emprenedors que han realitzat alguna de les activitats d’aquesta Càtedra, com el curs ‘Qui pot ser empresari?’, el Programa de Creació d’Empreses o el Programa de Consolidació Empresarial. Fins al moment, s’han realitzat diverses trobades sobre temàtiques d’interès empresarial, com la importància d’internacionalitzar, l’acceleració de projectes empresarials i la fidelització del client 2.0 a través de xarxes socials.