Inici / Notícies
NOTíCIES

Gestionar l’oficina de farmàcia des d’una nova perspectiva, finalitat d’un nou postgrau

La implementació generalitzada del sistema de dispensació farmacèutica mitjançant recepta electrònica ha suposat un avanç a nivell social, econòmic i sanitari que va obrir el camí a canvis profunds en el sector. Conscients que l’oficina de farmacia será el lloc on la majoria dels estudiants exerciran la seva activitat professional, la Universitat de València presenta la primera edició del Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia Aplicat a la Informàtica i a les Noves Tecnologies. Aquest nou títol completarà la formació dels recentment titulats que després d’acabar els seus estudis orienten el seu camí laboral cap a l’oficina de farmàcia i volen aprofundir en els fonaments de la gestió sanitària i empresarial de planificació estratègica.

Primer màster des d’aquesta nova perspectiva a nivell nacional

Atenent a aquesta evolució de gestió de l’oficina de farmàcia, aquest màster «cobreix una necessitat evident ja que es tracta del primer màster d’aquestes característiques que s’imparteix des de la perspectiva de la gestió, tant sanitària com a empresarial, de les oficines de farmàcia». Així ho expliquen Fernando Rius i Octavio Díez, professors del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica de la Universitat de València i directors del màster.

Fernando Rius: «Eixir del mostrador per apropar-se a l’usuari des de noves perspectives com les quals ofereixen les xarxes socials són ja eines clau per aconseguir una organització més eficient»
Orientat a titulats en Farmàcia, Dret, Econòmiques o ADE, es tracta d’un màster presencial de 60 crèdits dividit en tres blocs que abasten els aspectes més rellevants de l’oficina de farmàcia: la gestió professional sanitària, la gestió professional empresarial i les noves tecnologies. «Eixir del mostrador per apropar-se a l’usuari des de noves perspectives com les quals ofereixen les xarxes socials són ja eines clau per aconseguir una organització més eficient», remarquen els directors.

En aquest sentit, la contínua evolució dels canals de comunicació i de les tècniques de màrqueting «obliga a les empreses a adaptar-se a aquests canvis amb l’objectiu d’aconseguir una millor gestió empresarial que repercutirà en un millor aprofitament dels recursos, tant humans com a materials», afirmen els responsables del curs.

A més, continguts relacionats amb la comptabilitat, la fiscalitat, els recursos humans i el màrqueting s’abordaran amb profunditat al llarg del programa lectiu del màster que començarà la seva primera edició el proper mes de gener.

Més informació:
Màster de Gestió de l’Oficina de Farmàcia Aplicat a la Informàtica i a les noves Tecnologies

Notícia publicada: 11/12/2013