El 12 de gener de 2004 es va publicar el primer nombre de NOTÍCIES, el butlletí setmanal de la fundació ADEIT. Aquesta eina de comunicació, que actualment continua enviant-se cada dilluns, aconsegueix hui el seu número 500 amb la ferma voluntat de mantenir l’essència per la qual es va crear: oferir informació d’interès sobre diferents matèries relacionades amb la formació, l’ocupació, la emprenedoria, les pràctiques en empreses i les beques formatives, principals àmbits de treball de ADEIT.
Isabel González
Els primers nombres de NOTÍCIES es van publicar exclusivament en format de paper, però poquet a poquet aquest newsletter va passar a tindre un format online, amb diversos canvis de maqueta i imatge. Amb els anys, NOTÍCIES s’ha anat adaptant als nous mitjans i ha anat apostant cada vegada més per continguts més visuals com a infografies o audiovisuals amb vídeos en diferents formats. Així mateix, s’ha anat oferint cada vegada més pes i importància a la secció de beques i de properes activitats en agenda.
Molts periodistes i professionals han col·laborat amb aquesta publicació al llarg de la seva història. En la plantilla actual, M.Carmen Lara, Teresa Aguilar, Laura Lozano i Eva Herrero col·laboren directa o indirectament en els diferents continguts, que també es difonen a través d’altres mitjans com la pàgina web o els perfils de ADEIT en Twitter, Facebook, Linkedin i Instagram.
D’aquesta manera, dins de l’estratègia de comunicació de ADEIT, aquest instrument es retroalimenta amb els altres canals de comunicació i s’ha convertit en una dels senyals d’identitat de la fundació, al costat de la seva pàgina web i als perfils en xarxes socials.
Més de 7.500 subscriptors
En els seus tretze anys d’història, NOTÍCIES ha recollit més de 2.000 notícies, reportatges i entrevistes, i ha anat creixent any a any en nombre de lectors, fins a aconseguir els més de 7.500 subscriptors que a dia d’avui reben el newsletter en el seu correu electrònic cada setmana. Gran part dels seus lectors són estudiants, PDI i persones titulades per la Universitat de València així com professionals i responsables d’empreses de diferents sectors. «Continuem treballant per seguir creixent i arribar cada vegada a més persones amb la finalitat d’informar-los de les oportunitats que ofereixen tots els programes i activitats que es desenvolupen des de la Fundació ADEIT», subratllen des de l’àrea de Comunicació de ADEIT.
Notícia publicada: 15/03/2017