Reflexionar sobre bones experiències, proposar plans de millora i innovació i facilitar el contacte entre tots els participants de postgrau propis de la Universitat de València. Aquests van ser els objectius de la taula rodona sobre e-learning celebrada dimarts passat en la Fundació ADEIT. L’acte va ser inaugurat per Pedro Morillo, Delegat del Rector per a l’Estratègia Online de la Universitat de València, i va estar moderat per Vicente Francés, sotsdirector general i director del departament d’E-learning d’ADEIT. Morillo va destacar la labor realitzada per l’equip de la Unitat Web i Màrqueting de la Universitat en la seua missió de treballar en pro d’un millor posicionament online en els motors de cerca. En aquest sentit i en el marc de l’acte, va subratllar el paper dels títols propis com a punta de llança que genera noves formes de treball, particularment els que s’imparteixen amb el suport dels serveis d’e-learning de ADEIT.
Per altra banda, Rosa Baños, directora del Màster propi en Intervenció Multidisciplinària per a Trastorns Alimentaris, de Personalitat i Emocionals, va destacar la «capacitat que et dóna aquest format per arribar cada vegada a més gent» per aquest motiu, en aquest cas, el curs també es realitza en aquest format donat el gran nombre d’alumnat sud-americà.
Segona taula rodona de directors
Gemma Lluch, directora del Diploma d’Especialització en Cultura, Lectura i Literatura per a Infants i Joves, va voler subratllar la importància de les videoconferències ja que «humanitzen l’educació i ajuden a transformar la paraula escrita en una experiència». Posteriorment va ser Alfonso Valverde, director del Màster Propi en Anatomia Ecográfica aplicada a l’Intervencionisme en Anestèsia Regional i Dolor, qui va posar damunt de la taula la varietat de formats multimèdia que hi ha disponibles en la plataforma, la qual cosa constitueix «el més valorat per l’alumne posat que és amb el que més aprèn». Finalment, Gregorio Labatut, Director del Diploma d’Especialització de Auditoria de Comptes, del d’Expert Comptable amb ERP i webinars ICAC, va assenyalar que «la gent està ocupada i té poc temps» pel que «facilitar-los vídeos i materials que puguen visualitzar quan vulguen és la millor opció amb la qual expliquem».
En aquest sentit, Vicente Francés va subratllar que «els serveis de ADEIT, amb més de 20 anys d’experiència en e-learning, se centren en l’orientació i assessorament al professorat, el tractament, gestió i aportació de valor als continguts, l’aplicació d’eines innovadores, i en la dinamització, seguiment i avaluació de l’alumnat. Tot això més enllà dels propis d’un entorn tecnològic».
Notícia publicada: 23/10/2017