Continguts virals que romanen en el temps; agressors amb sensació d’anonimat; un fals sentiment d’impunitat i conseqüències difícils d’avaluar per a les víctimes. Són algunes de les característiques particulars del ciberassetjament o ciberbullying, segons s’indica en l’última guia per a previndre l’assetjament escolar d’UNICEF.
En tots els països del món i de totes les classes socials. Aquest problema s’estén a totes les capes de la societat i actualment tots els estudis científics posen en relleu com el percentatge d’estudiants que ha patit alguna conducta de ciberbullying supera ja el 60%.
Amb l’objectiu d’oferir eines als professionals vinculats als àmbits educatius, essencials per a la protecció de la infància i de l’adolescència, la Facultat de Psicologia de la Universitat de València acollirà un seminari que posarà el focus en aquesta mena d’assetjament.
Serà la vesprada del 6 de març, i està organitzat en el marc del Màster Propi en Psicoteràpia i Psicologia Clínica: Estratègies actuals d’intervenció que dirigeixen Inmaculada Montoya i José Gil, directors d’aquesta formació de postgrau i professors de Psicologia de la Universitat de València. El seminari és gratuït
16.00 h. Cyberbullying: el mateix verí en diferent botella 18.00 h. Descans 18.30 h. Assetjament escolar: quan anar al centre escolar es converteix en un infern 19.15 h. PREVI i assetjament escolar Lloc: Saló de graus de la Facultat de Psicologia. Universitat de València. |
Noticia publicada: 02/03/2020