Inici / Notícies
NOTíCIES

La Càtedra de Cultura Empresarial celebra el IV encuentro Alumni

Amb motiu de la celebració dels setze anys de la Càtedra i coincidint amb la IV Trobada Alumni, La Rambleta va acollir dijous passat 24 de setembre la presentació de l’associació de Antics Alumnes de la Càtedra de de Cultura Empresarial de la Universitat de València. 200 persones que han cursat algun programa formatiu en la Càtedra van acudir a la cita amb el retrobament i amb el futur. Un acte en el qual van intervenir el rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo i el president de la Càtedra, Carlos Pascual i en el qual es van presentar les noves eines i connexió i comunicació per a un col·lectiu cohesionat i d’emprenedors, empresaris i aspirants a ser-ho. Una nit en la qual es van compartir experiències, idees, negocis i molta diversió.

El rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo, va ser l’encarregat d’obrir el torn dels discursos en La Nit dels Ex. Esteban Morcillo va tenir paraules de reconeixement per als empresaris que formen part del Patronat de la Càtedra i va destacar el paper d’ADEIT «com a vincle amable entre l’empresa i la Universitat». També va tenir paraules d’agraïment per a Carlos Pascual que va repassar els 16 anys de vida de la Càtedra. El president de la Càtedra va destacar les dificultats amb les quals s’han trobat els nous empresaris i també els més consolidats en els últims anys: «heu caigut, us heu alçat, heu assumit riscos i heu hagut d’usar la imaginació per a passar per aquesta etapa», va assenyalar.

La força del grup connectat
Carlos Pascual va voler destacar el significat especial de la Nit dels Ex. «No és una edició més, no és una reunió més d’antics alumnes, és la presentació d’una estructura fonamental perquè la societat valenciana no perda tot el valor, el talent i la capacitat crítica que podeu aportar». En aquest sentit, Carlos Pascual va anunciar que la Càtedra incorporarà als ex alumnes a la docència, perquè puguen compartir amb els nous estudiants, la seua experiència i el seu lideratge. El president de la Càtedra va voler destacar en les seues paraules, la necessitat de tenir una associació d’Alumni organitzada. «Gens té força si no s’organitza». Va assegurar que la força del grup és fonamental per a comunicar el treball i els casos d’èxit, per a créixer i atraure a més patrons.

Vicente Ruiz, director general de la Càtedra de Cultura Empresarial i Lorena Jericó, presidenta d’Alumni van tancar l’acte animant als assistents a crear sinergies i a seguir contagiant l’esperit de col·laboració. Entre els assistents que van compartir la vetlada, Alfonso Maldonado, vicepresident d’ADEIT, Teresa Puchades, directora executiva d’Avanza Urbana i membre del Patronat de la Càtedra, Francisco Ramón, CEO de Genera Quatro i Javier Garín, director del programa Mentors de la Càtedra de Cultura Empresarial, entre altres.

Galeria d’imatges de la nit dels Ex

La Càtedra de Cultura Empresarial estrena nous mitjans sociales
Una potent web, una app d’última generació i la presència en Twitter, Facebook i Youtube. La Càtedra de Cultura Empresarial compareix de forma pública i ho fa a través d’un ambiciós pla de comunicació que en el seu vessant online desenvolupa els seus propis mitjans socials. La finalitat d’aquestes noves eines és garantir una bona projecció de la Càtedra i moderar el diàleg entre la Càtedra i els seus públics objectius o grups d’interès. Amb la implementació d’aquestes eines es persegueix l’obtenció de prestigi local, nacional i internacional, la transparència i la vinculació amb l’entorn a través de la difusió i el diàleg amb les comunitats.

A través d’aquests sistemes que han de gestionar la reputació online de la Càtedra els seus responsables pretenen saber què pensen els públics d’interès, a quins perfils s’ha de dirigir l’acció de la CCE, quines són les necessitats dels universitaris en matèria de formació, en què volen o els agradaria formar-se, de què emmalalteixen, quins són les competències que demanden, quins cursos els agradaria cursar, quin és la demanda de les empreses i què necessiten.

Tant la web com els mitjans socials de la CCE naixen adaptats a una política de comunicació coherent al servei d’una història corporativa que, a través de diferents mitjans i eines, transmeta una idea única del paper de la institució en la societat, de les activitats –internes i externes- de la Càtedra, els seus professors, els seus alumnes i els seus patrons. Tant l’actualitat de la Càtedra de Cultura Empresarial com les seues activitats, cursos, cicle formatiu, informació per a beques i la informació corporativa –Alumni, Patronat, Think Tank- estan ja en la xarxa en aquesta web catedraculturaempresarial.adeituv.es

Notícia publicada: 28/09/2015