Inici / Notícies
NOTíCIES

Un congrés presentarà els últims avanços sobre comercialització internacional en ADEIT

L’acceptació del canal en línia per part dels clients, la lleialtat a les marques o els processos d’adaptació de les empreses internacionalitzades seran alguns dels temes que es debatran en la pròxima edició del XVII Congrés de l’Associació Europea d’Educació i Investigació en Distribució Comercial que es realitzarà en ADEIT a partir de demà.

Aquest congrés, que es realitza per primera vegada a València, tindrà com a principal objectiu debatre els temes d’actualitat que afecten a les empreses del sector de la comercialització i als clients de les empreses minoristes, així com les metodologies per a investigar aquests temes. És en aquesta investigació en la qual la Universitat de València ocupa una posició destacada, no només en l’àmbit espanyol, sinó també en l’europeu per la seua participació en revistes internacionals d’elevat impacte i per la direcció de projectes d’investigació, situant-se entre les tres primeres universitats espanyoles en l’àmbit de la investigació en distribució comercial. Així ho expliquen els copresidents del Comitè Organitzador d’aquest congrés, el catedràtic i la professora del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Alejandro Mollá i Marta Frasquet.

La Universitat de València destaca en l’àmbit espanyol i europeu en la investigació en distribució comercial
Entre les principals línies d’investigació de la Universitat de València destaquen la comunicació, la promoció de vendes, el comportament del consumidor, l’ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en les relacions en el canal de comercialització entre les empreses i clients, el valor de la marca o el comerç electrònic, entre altres.

Capturar el valor del client
Segons expliquen els copresidents del Comitè Organitzador del congrés, les empreses que triomfen «són aquelles que no només estan en contacte amb el client, sinó que a més capturen el valor del client a través de la informació que genera amb les seues compres, les seues queixes, les seues solucions, etc. amb l’objectiu de lliurar un major valor als clients».

Aquests i altres temes s’abordaran en aquest congrés, l’última edició del qual es va realitzar en Parma (Itàlia) en 2011, amb l’objectiu d’impulsar la investigació en distribució comercial a Espanya.

Més informació:
XVII Congrés de l’Associació Europea d’Educació i Investigació en Distribució Comercial