Inici / Notícies
NOTíCIES

ADEIT, Universitat de València i KMZero (Grupo Martínez) analitzen noves vies de col·laboració

Embutidos MartínezResponsables de la Universitat de València, de ADEIT i de KMZero, la iniciativa d’innovació del grup que lidera l’empresa Embotits Martínez, es van reunir la passada setmana per a analitzar noves línies de treball conjunt. Ho van fer en el Centre d’Innovació del Grup Martínez KM Zero Open Innovation Hub, que té com a objectiu identificar noves idees per a incorporar-les a les empreses del grup agroalimentari.

A la reunió van assistir la vicerectora d’Innovació i Transparència de la Universitat de València, Mª Dolors Real; el president de ADEIT, Juan Manuel Pérez Mira; la directora de Relacions Institucionals, Externes i Comunicació, Leonor Sáiz; el director de la Fundació ADEIT, Antonio Aracil, i el director de Desenvolupament de Negoci en Grup Martínez, Raul Martín.

Els responsables de KMZero i Embutidos Martínez, empresa recentment incorporada al Patronat de ADEIT, van subratllar la seua aposta per la innovació, la formació i el talent i la seua voluntat de continuar explorant vies de col·laboració amb la Universitat de València. Entre altres projectes, es va acordar la participació del Grup Martínez en Aula Oberta per a la Innovació i l’establiment de línies de recerca conjunta entre el Grup Martínez i la Universitat de València. En aquesta línea, amb la finalitat d’identificar les necessitats concretes de R+D, es va proposar l’organització de trobades entre professionals de l’empresa i personal investigador de la Universitat.

El Grup Martínez, compost per Embutidos Martínez, Cinco tenedores y Platos tradicionales, és un dels grups alimentaris mes importants de la Comunitat Valenciana. Embotits Martínez, que ostenta fites com el ser la primera empresa cárnica amb Certificació en Sostenibilitat Global, compta amb una plantilla de més de 400 persones i fabrica embotits i Burger Meat des de 1963, amb més de 38 milions de quilograms fabricats a l’any i 80 milions d’unitats que arriben a més de 200.000 consumidors diaris.

Des de Grup Martínez han valorat «molt positivament» la trobada i s’han mostrat agraïts de la col·laboració amb la Universitat de València.

Notícia publicada:14/09/2018.