Inici / Notícies
NOTíCIES

Una nova edició de MOTIVEM forma al professorat per a transmetre una actitud més innovadora

Aprendre a despertar una actitud més creadora i més innovadora entre els estudiants de la Universitat de València és l’objectiu de la nova edició de l’Escola MOTIVEM, que va començar la setmana passada en ADEIT. Al voltant de 40 de docents de diferents facultats de la Universitat de València realitzaran aquesta edició de l’escola.

«Es tracta de motivar a estudiants perquè siguen més emprenedors en sentit ampli», ha explicat durant la primera sessió de l’Escola MOTIVEM, Emilia Matallana, directora acadèmica de l’escola i catedràtica de Bioquímica i Biologia Molecular de la Universitat de València. Es tracta, en definitiva, de formar estudiants més creatius, més participatius, més enllà de la creació d’una empresa en sentit clàssic, ha subratllat Matallana.

«El paper del professorat com a transmissor de competències i valors és molt important», ha conclòs Emilia Matallana en l’obertura d’aquesta escola que compta amb el respatler de la Universitat de València, la Generalitat Valenciana i la Caixa

El professorat es forma per a aprendre a generar, desenvolupar i comunicar idees en equip, així com en qüestions com la protecció de dades o la propietat intel·lectual o el procés creatiu, entre d’altres. Així mateix, docents que van participar en anteriors edicions d’aquesta escola traslladaran les seues experiències en una altra de les sessions.

A més de les tres jornades celebrades en ADEIT, la participació a l’Escola MOTIVEM inclou la coordinació de, almenys, un equip MOTIVEM, en el qual docents i estudiants desenvoluparan una idea conjunta per a competir amb la resta de participants en els premis MOTIVEM 2019, que es lliuraran el mes vinent de maig.

«El paper del professorat com a transmissor de competències i valors és molt important», ha conclòs Emilia Matallana en l’obertura d’aquesta escola que compta amb el respatler de la Universitat de València, la Generalitat Valenciana i la Caixa.

Més informació en: Escola MOTIVEM

Notícia publicada: 23/01/2019