«Tot comença per una pregunta: quina és la teua
marca professional?». Així començava una nova sessió de Dilluns amb Ocupació de la mà d’Irene Martínez, sòcia directora de Key Executive i autora del llibre «Com aconseguir la teua marca professional». Experta en desenvolupament professional, professora en escoles de negoci i especialista en avaluació i desenvolupament de directius, Irene Martínez. Va explicar als assistents el concepte de marca professional: «Ajudar a les persones en la cerca d’ocupació o en el canvi de treball és el moment més complicat de la venda de la marca professional. Ens agrade o no tots tenim una marca pròpia que ens defineix com a professionals», assenyalava Irene Martínez.
L’experta en desenvolupament professional ha desmitificat el concepte de bona sort i ha animat als assistents al fet que cerquen quins són els seus punts forts, en què són bons i què els fa ser rellevants: «Les regles del joc han canviat, ara els cicles professionals són curts, entorn d’uns set anys. Us propose l’exercici de l’espiell: pensar què opinen de tu com a treballador el teu entorn professional. Cal evitar convertir-se en una marca blanca, ser substituïble i que qualsevol puga fer el mateix que tu sense que gens passada».
Irene Martínez
Irene Martínez ha publicat recentment «Como conseguir tu marca profesional» (Alienta, 2014). Els diners recaptats per la venda dels llibres anirà destinat a la Casa de la Caritat de València.
La pròxima sessió de Dilluns amb Ocupació serà el pròxim dilluns 3 de febrer i estarà centrada en el disseny del curriculum vitae. Gisela Bozzo, Fundadora de GBS, oferirà una xarrada sobre les claus per a conquistar amb el CV, amb consells i recomanacions.
Més informació:
Lunes con Empleo
Notícia publicada: 25/02/2014