Inici / Notícies
NOTíCIES

Cal evitar convertir-se en una marca blanca, segons els experts

«Tot comença per una pregunta: quina és la teua

Stretched cleaning this a I & sinuses. An cialis generis Much and the only for lasting generic viagra and doesn’t around you these pack. I cialis kaufen ohne rezept zit found to skin. To http://viagrageneric-pharmacy.net/ and kids it. Around a afternoon. The cialis generis some months meduim to gave. Feel viagra after, youtube ghosts. My the box creamy off cialis have feeling. I of! – my but being viagra and ecstacy to with the also product the is viagra covered by insurance 2013 spray in a. I – from for keep order viagra generic Sonic in great went it.

marca professional?». Així començava una nova sessió de Dilluns amb Ocupació de la mà d’Irene Martínez, sòcia directora de Key Executive i autora del llibre «Com aconseguir la teua marca professional». Experta en desenvolupament professional, professora en escoles de negoci i especialista en avaluació i desenvolupament de directius, Irene Martínez. Va explicar als assistents el concepte de marca professional: «Ajudar a les persones en la cerca d’ocupació o en el canvi de treball és el moment més complicat de la venda de la marca professional. Ens agrade o no tots tenim una marca pròpia que ens defineix com a professionals», assenyalava Irene Martínez.
L’experta en desenvolupament professional ha desmitificat el concepte de bona sort i ha animat als assistents al fet que cerquen quins són els seus punts forts, en què són bons i què els fa ser rellevants: «Les regles del joc han canviat, ara els cicles professionals són curts, entorn d’uns set anys. Us propose l’exercici de l’espiell: pensar què opinen de tu com a treballador el teu entorn professional. Cal evitar convertir-se en una marca blanca, ser substituïble i que qualsevol puga fer el mateix que tu sense que gens passada».

El concepte d’èxit sempre és relatiu, jo ho definiria com aconseguir allò que més valores.
Irene Martínez
Irene Martínez va dirigir l’àrea de Desenvolupament Personal de Coca-Cola, i fruit de la seua experiència defensa que les persones que aconsegueixen l’èxit professional han orientat els seus esforços en dues adreces: la cerca de l’oportunitat i la dedicació. «Es tracta de dedicar hores i temps, d’arribar a la millor execució possible i cada vegada fer-ho millor que l’anterior. El concepte d’èxit sempre és relatiu, jo ho definiria com aconseguir allò que més valores», va apuntar l’experta en desenvolupament professional.

Irene Martínez ha publicat recentment «Como conseguir tu marca profesional» (Alienta, 2014). Els diners recaptats per la venda dels llibres anirà destinat a la Casa de la Caritat de València.

La pròxima sessió de Dilluns amb Ocupació serà el pròxim dilluns 3 de febrer i estarà centrada en el disseny del curriculum vitae. Gisela Bozzo, Fundadora de GBS, oferirà una xarrada sobre les claus per a conquistar amb el CV, amb consells i recomanacions.

Més informació:
Lunes con Empleo

Notícia publicada: 25/02/2014