En l’actualitat no és suficient amb practicar una bona medicina amb els pacients, és necessari que les accions de màrqueting complementen la tasca que fan els professionals sanitaris i mèdics. Així ho expliquen els directors de la I Jornada Nacional de Màrqueting de Salut, Carmen Pérez, professora de la Universitat de València, i Vicente J. Lluch, soci director d’Estragency. Aquesta jornada es realitzarà en la seu de la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València (ADEIT) el pròxim 24 de gener.
Segmentació i posicionament com claus per a adaptar-se al nou pacient
Aquesta jornada, dirigida a responsables de comunicació, de màrqueting, d’atenció al pacient, a directors metges, a gerents i a directors generals, abordarà la importància del màrqueting en el sector de la salut, la segmentació i el posicionament com claus per a adaptar-se al nou pacient i el valor de la publicitat i la marca en la salut, entre altres continguts.
A més, la jornada, que conta amb el patrocini de Media Contacts, també analitzarà la importància de la gestió de la comunicació en l’àrea de la salut i el paper de les pàgines webs, la gestió en línia, el social media i la reputació en línia. Segons expliquen els directors de la jornada, front els nous reptes del sector «és necessari captar nous pacients i, per a això, cal millorar la gestió integral de la relació amb el pacient treballant per una comunicació més humana i propera».
Més informació:
I Jornada Nacional Màrqueting de Salut