Inici / Notícies
NOTíCIES

Una jornada gratuïta abordarà la importància del Màrqueting en el sector de la Salut en ADEIT

En l’actualitat no és suficient amb practicar una bona medicina amb els pacients, és necessari que les accions de màrqueting complementen la tasca que fan els professionals sanitaris i mèdics. Així ho expliquen els directors de la I Jornada Nacional de Màrqueting de Salut, Carmen Pérez, professora de la Universitat de València, i Vicente J. Lluch, soci director d’Estragency. Aquesta jornada es realitzarà en la seu de la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València (ADEIT) el pròxim 24 de gener.

El màrqueting ha de jugar cada vegada més un paper estratègic per a ajudar a metges a fidelitzar millor als seus pacients
Segons expliquen els responsables, el màrqueting ha de jugar cada vegada més un paper estratègic per a ajudar a metges, consultes, centres mèdics i hospitals a fidelitzar millor als seus pacients, millorar la gestió integral de l’atenció al pacient i, entre altres, optimitzar i millorar els serveis en línia i integrar-los dins de la gestió hospitalària.

Segmentació i posicionament com claus per a adaptar-se al nou pacient
Aquesta jornada, dirigida a responsables de comunicació, de màrqueting, d’atenció al pacient, a directors metges, a gerents i a directors generals, abordarà la importància del màrqueting en el sector de la salut, la segmentació i el posicionament com claus per a adaptar-se al nou pacient i el valor de la publicitat i la marca en la salut, entre altres continguts.

A més, la jornada, que conta amb el patrocini de Media Contacts, també analitzarà la importància de la gestió de la comunicació en l’àrea de la salut i el paper de les pàgines webs, la gestió en línia, el social media i la reputació en línia. Segons expliquen els directors de la jornada, front els nous reptes del sector «és necessari captar nous pacients i, per a això, cal millorar la gestió integral de la relació amb el pacient treballant per una comunicació més humana i propera».
 

Més informació:
I Jornada Nacional Màrqueting de Salut