Inici / Notícies
NOTíCIES

Com passar de ser una marca invisible a ser una marca estimada i responsable?

Com pot una empresa ser visible en Internet avui dia on el contingut i el soroll a la Xarxa es multipliquen de manera exponencial? Com passar de ser una marca invisible a ser una marca estimada i responsable? A aquestes preguntes donarà resposta Rand Fishkin, cofundador de The Art of SEU, Ibound.org, Moz i expert en tot allò relacionat amb l’entorn web i el Social Media. Ho farà durant la jornada dedicada al màrqueting de continguts que organitza la Universitat de València i que se celebrarà el pròxim 20 de març a la seu de la Fundació Universitat-Empresa de ADEIT.

Durant la jornada, experts del panorama nacional i internacional presentaran al llarg de sis sessions i en un format de 30 minuts cadascuna les últimes tendències sobre màrqueting digital i el Inbound Màrqueting. L’objectiu principal és oferir oportunitats per millorar la imatge de marca i la rendibilitat de les empreses aprofitant els recursos i les eines de l’entorn web i les xarxes socials.

Cessar Camisón, director de la jornada i catedràtic d’Organització d’empreses, enfocarà la seua intervenció inaugural en les capacitats directives i emprenedores idònies per a nous models de negoci basats al món digital. El posicionament SEO per startups i la relació entre content i SE0 seran les temàtiques que abordarà Aleyda Solís, consultora SEO Internacional, i Lisa D. Myers, CEO de Verve Search, empresa que va fundar en 2009 i que ha estat guardonada com a millor agència Search Màrqueting en els UK Search Adwards.

Completaran la jornada Fernando Macía, Bas Van der Beld i Gianluca Fiorelli. Fernando Maciá, pioner a Espanya en màrqueting online, ens descobrirà els secrets per a la perfecta relació entre client i proveïdor mentre que Gianluca Fiorelli, especialista en SEU i màrqueting web, explicarà com crear una estratègia de màrqueting integrada entre el món online i offline capaç de conquistar a l’audiència i fer-la partícip. Finalment, Bas Van Der Beld, especialista en SEM i consultor d’empreses com KLM o ICVACOM, mostrarà les claus per buscar la interacció amb l’usuari i com potenciar Facebook. A més, oferirà casos reals d’empreses que estan tenint èxit a la xarxa social més important i coneguda a escala mundial.

La jornada, que es desenvoluparà en horari de 15:30 a 19.30 hores, està dirigida especialment a professionals i estudiants de l’àrea del màrqueting digital que vulguen aprofundir els seus coneixements sobre el màrqueting de continguts. També està enfocat a responsables de negocis i públic en general, interessats a conéixer els avantatges que el màrqueting digital pot aportar per startups i empreses.

Més informació i inscripcions:
Jornada Inbound Marketing

Notícia publicada: 02/03/15