Inici / Notícies
NOTíCIES

Les claus del inbound màrqueting centraran una jornada sobre màrqueting digital a ADEIT

Vols saber com esprémer al màxim el màrqueting digital? Sota aquesta consigna s’emmarca la jornada sobre màrqueting de continguts que se celebrarà hui en ADEIT. Aquesta branca del màrqueting, coneguda com inbound màrqueting, tracta personalitzar les experiències dels clients per ajustar-les a les necessitats de navegabilitat sota tres pilars: xarxes socials, continguts i posicionament orgànic en Google (SEO).

Dirigida per César Camisón, catedràtic d’Organització d’empreses i director del Màster en Noves Tecnologies i Models de Negoci en Turisme de la Universitat de València, la jornada presentarà les últimes tendències en pràctiques de màrqueting digital de la mà de reconeguts experts del panorama nacional e internacional, que exposaran les seves idees més innovadores per crear adderall and viagra valor afegit amb els quals fidelizar, atreure nous usuaris, diferenciar-se de la competència i promocionar una marca, producte o servei. Entre aquests experts es troben Aleyda Solis, consultora SEO Internacional; levitra without a doctor prescription Fernando Maciá, pioner a Espanya en màrqueting online, optimització web, anàlisi de tràfic i estratègia de posicionament de cercadors o Bas Van Der Beld, especialista en SEM i consultor d’empreses com KLM o IVACOM, entre altres.

Al programa de la jornada, que es desenvoluparà en horari de vesprada de 15.30 a 19.30 hores de hui, li donaran forma sis sessions amb un format de trenta minuts cadascuna. César Camisón, director de les jornades, centrarà la seua intervenció inaugural en les capacitats directives i emprenedores idònies per a nous models de negoci basats al món digital. El posicionament viagra generic SEO, com crear una relació client/proveïdor efectiva, com integrar una estratègia de màrqueting online i offline i com crear engagement amb els usuaris en Facebook seran alguns dels eixos de les sessions.

La jornada està dirigida especialment a professionals i estudiantes de l’àrea del màrqueting digital que vulguen aprofundir els seus coneixements sobre el màrqueting de continguts, així com a públic en general interessat a conéixer els avantatges que el màrqueting digital pot aportar per startups i empreses.

Més informació i inscripcions:
Vols saber com esprémer al màxim el màrqueting digital?

Noticia publicada: 20/03/2015