Inici / Notícies
NOTíCIES

Un nou model de gestió i promoció en el centres comercials urbans

Gestionar un àrea comercial urbana s’ha convertit en una àrdua tasca a causa de la crisi econòmica i a la conseqüent pèrdua de poder adquisitiu.

Sota aquesta premissa, la Universitat de València convoca la novena edició del Diploma en Gestió i Màrqueting de Centres Urbans, dirigit a professionals de la gestió i dinamització d’àrees comercials urbanes i a personal amb titulació universitària en relació amb aquest camp o amb interès per la matèria.

L’objectiu del curs, que enguany celebrarà la seua tercera edició, serà proporcionar a organitzacions relacionades i compromeses amb la gestió urbà-comercial de centres i àrees urbanes un nou perfil professional capaç de gestionar un àrea urbana com una oferta integrada i atractiva de serveis, competitiva i adaptada a les demandes dels ciutadans.

Per a llançar un centre comercial urbà ja no n’hi ha prou amb contar amb l’espai i els serveis, sinó que també hi ha saber promocionar-lo i gestionar-lo adequadament.

Aquesta formació inclou aspectes com el marc d’actuació en els centres urbans, la creació d’entorns urbans competitius, la definició d’estratègies per a la dinamització empresarial i el desenvolupament d’habilitats per a la gestió, donarà començament en el mes de maig i s’estendrà fins al mes de desembre.

Dirigit per Alejandro Mollá i Agustín Rovira, catedràtic i professor associat, respectivament, del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats en la Universitat de València, el diploma tindrà una modalitat semipresencial, ja que es combinaran sessions presencials amb unes altres on-line. La part presencial s’impartirà en les instal·lacions de ADEIT. La preinscripció al curs romandrà oberta fins al 18 d’abril.

Mes informació:

Diploma en Gestió i Màrqueting de Centres Urbans

Notícia publicada: 07/03/2016