L’oci forma part de la quotidaneïtat de les nostres vides fins al punt de constituir un element essencial de l’existència de l’ésser humà. Igual que els adults necessitem l’oci per a prendre’ns un respir del treball i poder desconnectar als xiquets els ocorre el mateix. D’aquesta manera, hem d’entendre que la nostra cultura i la societat no es podrien entendre sense l’oci.
Visibilització de l’oci
«L’objectiu fonamental del màster és visibilizar l’oci amb una entitat suficient i com un factor clau per a la vida de les persones així com un factor d’inclusió social», conta Bellver.
Aquest curs ofereix els coneixements teòrics i pràctics necessaris per a la comprensió dels processos de desenvolupament educatiu dels vessants físics, psicològics i socials dels xiquets i xiquetes en relació al joc, tot açò combinant una vessant didàctica, científica, lúdica, organitzativa i tècnica. Així mateix, capacita per al disseny i direcció de projectes d’oci i temps lliure en entorns educatius i de temps lliure.
És així com aquest títol, que comença aquest mateix mes de novembre i acabarà en maig de 2017, proporciona una formació més específica i qualitativa als professionals de l’educació i de l’àmbit soci-cultural. «El perfil que es pretén aconseguir és el de formador i dissenyador de projectes d’oci i d’exclusió social», indica Bellver.
La preinscripció s’ha ampliat fins al pròxim 22 de novembre, així que no et perdes aquest curs.
Notícia publicada: 08/11/2016