Inici / Notícies
NOTíCIES

RNB abri nous mercats i preveu facturar 90 milions aquest any, un 11% més que en 2017

La companyia RNB, interproveedor de cosmètica de Mercadona, preveu aconseguir els 90 milions de facturació, la qual cosa suposa un creixement del 11% per a enguany 2018, després de tancar el passat exercici amb més de 55 milions d’unitats venudes, per un valor de 81 milions d’euros. Durant el primer quadrimestre de 2018, la signatura ha distribuït les primeres comandes per a Itàlia, Israel i Rússia.

RNB ha consolidat en 2017 la seua presència en la cadena britànica Tesco, capdavantera de la distribució en el seu país, en la qual actualment té diverses línies de producte a la venda. També es compleix el primer any de relació amb Grup Casino, entitat amb qui RNB està present a França i pròximament ho estarà a Itàlia. Els clients internacionals van suposar el 3% de les vendes de la companyia valenciana el passat any, dada que preveuen que es duplique durant 2018.

Innovació en producte
El fabricant de la marca Deliplus ha assenyalat que, a més, continua amb la seua aposta per la innovació que, juntament amb l’obertura internacional, permeten a la companyia incrementar el seu grau d’especialització. En aquest sentit, dins del seu pla general d’inversions, la companyia ha escomès un increment dels recursos en R+D+i, ja que ha augmentat en un 25% la capacitat de desenvolupament de fórmules.

D’aquesta manera, en 2017 van llançar 60 noves referències que suposen «un pas més» en la seua oferta cosmètica i en la seua aposta per nous conceptes, textures, dissenys i fragàncies com ha sigut el cas de la crema per al rostre, les mans i el cos en llandes metàl·liques col·leccionables amb divertits dissenys que, una vegada acabada la crema, poden reutilitzar-se per a guardar complements així com els gels de mans sense aclarit, pensats per a netejar sense necessitat d’utilitzar aigua.

RNB també ha desenvolupat ‘eau de toilette‘ Ikuru per a home i dona; la crema negra, una crema negra facial antiedad que revitalitza, purifica i il·lumina la pell. A més, durant l’any passat ha incidit en la millora i en l’atenció als consumidors.

Notícia publicada: 25/06/2018