Inici / Notícies
NOTíCIES

Abordar les estratègies de màrqueting en el negoci musical, objectiu d’un nou seminari

Un seminari abordarà, el pròxim mes d’octubre, les principals estratègies de màrqueting en el sector musical. Aquest seminari, que es realitzarà en ADEIT, està organitzat per Songsforever i té com a principal objectiu dotar als participants dels recursos bàsics per a iniciar la seua carrera professional en l’àmbit del màrqueting de la música.

Impartit pels fundadors d’Industriamusical.es Carles Martínez i Ángel Navas, i que compten amb una dilatada experiència en el món el màrqueting, producte i comunicació en la indústria musical, aquest seminari abordarà des dels fonaments principals de tota estratègia digital fins a la importància de la mètrica en temps real, estudiant casos reals.

Per a crear una estratègia digital adequada a l’entorn musical, durant aquest seminari s’estudiaran les diferents estratègies de hipersegmentació i l’adequació del llenguatge, el content màrqueting, social mitjana i el perquè de la importància d’una base de dades pròpia. A més, es treballarà la importància del monitoratge així com les dades ens ajudar a optimitzar recursos i aconseguir nous mercats. Segons expliquen els organitzadors del seminari, la metodologia del curs combina l’exposició teòrica amb l’anàlisi de casos pràctics reals.

El seminari ‘Màrqueting digital en la indústria musical’, que tindrà una durada de vuit hores i que es realitzarà el divendres 3 d’octubre de 16 a 20.30 hores i el dissabte de 4 d’octubre de 10 a 14.30 hores, està dirigit a músics, artistes, iniciats i professionals del sector que vulguen potenciar els seus coneixements i capacitats en el màrqueting musical.

La Universitat de València ofereix, un any més, l’oportunitat de formar als professionals del sector musical a través del Diploma d’Especialització Professional Universitari en Gestió Empresarial de la Música. Un diploma únic a nivell nacional en el qual s’actualitzen i aprofundeixen en les principals claus del mercat de la música, els patrons d’èxit i les noves oportunitats de negoci en els àmbits de la creació, producció, live, legal, màrqueting, comunicació, music publishing, management i distribució musical. La preinscripció a aquest diploma es pot realitzar a través de la web de postgrau de la Universitat de València.

Més informació sobre el seminari ‘Màrqueting digital en la indústria musical’

Notícia publicada: 31/07/2014