Inici / Notícies
NOTíCIES

Posicionar la teua marca professional en xarxes socials, nou taller pràctic en ADEIT

Que les xarxes socials són una oportunitat per a guanyar visibilitat i diferenciar-nos no hi ha dubte. Però, com triar l’estratègia adequada per a projectar la nostra carrera professional? A aquesta pregunta respondrà el taller pràctic ‘Marca personal i xarxes socials com a eina de projecció professional‘ que es realitzarà en ADEIT dimecres que ve, 27 de gener, de 16 a 20 hores.

Desenvolupament de la marca personal
Durant el taller, que impartirà l’especialista en xarxes socials i reputació on-line i ex alumne de la Càtedra de Cultura Empresarial, Álvaro Valladares, analitzarà el desenvolupament de la marca personal. Aquesta ha de treballar-se per a mostrar la millor versió, tant personal com a professional. Per a açò, com explica el ponent, s’exposaran les eines necessàries per a convertir la nostra marca personal en xarxes socials en la millor que ens permeta poder comunicar i «expandir la nostra petjada, de manera que el nostre abast vaja més enllà d’on haguérem pogut arribar per altres vies».

A més d’oferir les claus de què ha de contenir una marca personal per a posicionar-se millor que una altra, també abordarà l’ús i adaptació de les xarxes socials per a interessos professionals.

Aquest taller forma part del programa Desenvolupament Professional que gestiona ADEIT i que periòdicament ofereix formació per a titulats de la Universitat de València per a perfeccionar les seues competències i habilitats professionals en la seua cerca d’ocupació.

Més informació i inscripció al taller:
Marca personal i xarxes socials com a eina de projecció professional

Notícia publicada: 21/01/2016