Inici / Notícies
NOTíCIES

La Càtedra de Cultura Empresarial agrupa als seus Alumni i crearà un Think Tank

Després de 16 anys d’existència i sota la tutela del seu patronat que presideix Carlos Pascual de Miguel, la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València estrena estructura, web i mitjans socials. Dijous que ve 24 de setembre i en La Rambleta es presentarà la nova etapa. La creació d’un Think Tank o fàbrica d’idees, un pla per a fidelizar i augmentar el nombre de membres (empreses) patronat i la creació efectiva de l’organització d’Alumni de la Càtedra són les principals novetats. En el Patronat de la Càtedra estan presents una vintena de companyies o institucions com Mercadona, Ford, Banc Sabadell, Avança Urbana, Baleària, Boluda, la Cambra de comerç de València, Coca Cola, CEV, Consum, Emivasa, Engloba, Femeval, GH, Galesa, Gheisa, Imegen, Más i más, RNB, Tecnidex, Umivale i Vossloh.

Acte en La Rambleta
El 24 de setembre, dijous que ve, els ex estudiants de la Universitat de València que van cursar algun programa formatiu en la Càtedra de Cultura Empresarial deixaran de ser exper a convertir-se en ALUMNI. L’òrgan de ex alumnes de la Càtedra celebra així la seua posada de llarg i l’inici de curs en un esdeveniment que tindrà lloc en la Rambleta i que serà animat pel grup de monologuistes The Big Van Theory. Desenes de exalumnos de la Càtedra de Cultura Empresarial d’ADEIT estan convocats per a configurar a partir d’aqueixa nit un grup cohesionat i útil d’emprenedors, empresaris i aspirants a ser-ho.

Nova web i mitjans socials
ALUMNI arribarà a la seua majoria d’edat. Aqueixa nit s’estrenarà la nova web de la Càtedra i el seu apartat d’ALUMNI que inclou els avantatges i serveis que podran gaudir els ex alumnes, podran inscriure’t en la base de dades i arrancar una aventura col·lectiva que té un únic i il·lusionant propòsit: que la connexió a través de la Càtedra de Cultura Empresarial es materialitze en un àmbit en el qual guanyar visibilitat i identificar-se entre ells, conèixer-se uns a uns altres, compartir experiències empresarials, generar relacions, crear negoci i, finalment i principal, obtenir benefici.

Naix FACE: Foment i Acció de la Cultura Empresarial. El Think Tank de la Càtedra.
Al mateix temps s’engega el projecte FACE, la creació d’un Think Tank propi en el si de la Càtedra de Cultura Empresarial encaminat a la generació de coneixement sobre l’emprenedoria. Els plans de la Càtedra van encaminats a configurar un grup d’experts de reconegut prestigi en les seues respectives àrees implicats en la recerca, la documentació i el foment de la cultura empresarial.

Notícia publicada: 22/09/2015