Inici / Notícies
NOTíCIES

Els últims avanços en recerca social en un congrés internacional en ADEIT

La Universitat de València, a través del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Facultat d’Economia, organitza la 17a edició de la International Conference on Research in Advertising promoguda per la European Advertising Academy (ICORIA 2018). La cita serà del 21 al 23 de juny en la Fundació ADEIT.

En ella, es presentaran els últims avanços en recerca en social mitjana, mobile mitjana, omni-connection and attribution, brand communication and brand equity, neurophysiological methods in communication research, text, data, and image analytics, content and creativity, i consumer processing, a través de les 131 ponències que conformen Icoria 2018.

Aquesta edició albergarà una sessió meet-the-editors amb quatre revistes científiques de comunicació
A més, aquesta edició albergarà una sessió meet-the-editors amb les quatre revistes científiques de comunicació: Journal of Advertising, International Journal of Advertising, Journal of Interactive Màrqueting and Journal of Advertising Research.

Aquest congrés, capdavanter en investigació com expliquen els seus organitzadors, comptarà amb participants d’Amèrica, Europa i Àsia, atraurà dos ponents convidats, Wendy Moe, Professor of Marketing en la University of Maryland i editor in chief de la Journal of Interactive Marketing i Jordi Guix de Salvetti Llombart. Per part de la Universitat de València assistiran 56 professors del Departament de Màrqueting.

Inscripcions en: Icoria 2018

Notícia publicada: 10/05/2018