Inici / Notícies
NOTíCIES

Doctorands europeus en màrqueting presentaran els seus projectes en la Universitat de València

Un total de 60 estudiants de doctorat en màrqueting de diferents universitats del món es donaran cita en la Universitat de València amb motiu del doctoral colloquium que tindrà lloc uns dies abans de la 43 edició de la European Màrqueting Academy Conference (EMAC) que organitza, en aquesta ocasió i per primera vegada, la Universitat de València.

Durant tres dies, entre el 1 i el 3 de juny, els estudiants de doctorat en màrqueting tindran l’oportunitat de discutir la seua investigació de tesi amb altres estudiants de doctorat i acadèmics líders en el camp del màrqueting. En aquesta edició s’han presentat 153 propostes de les quals s’han seleccionat 60 que se centren en alguna de les tres àrees temàtiques: comportament del consumidor, instruments de màrqueting i màrqueting mix i estratègia i Internet.

Aquesta edició del doctoral colloquium estarà dirigida pel professor Thomas Otter, catedràtic de la Goethe University de Frankfurt, i contarà amb la participació en les sessions de discussió de 18 investigadors de renombrado prestigi internacional en màrqueting, procedents d’institucions com INSEAD, University of Maryland, NYU, Penn State, Groningen University, Tilburg University o Erasmus University, entre altres prestigioses universitats o escoles de negoci.

Durant tres dies, entre el 1 i el 3 de juny, els estudiants de doctorat en màrqueting tindran l’oportunitat de discutir la seua investigació de tesi amb altres estudiants de doctorat i acadèmics líders en el camp del màrqueting.

La seu d’ADEIT serà l’escenari d’aquesta edició del doctoral colloquium, que ha estat organitzat conjuntament per l’Institut d’Estudis Avançats en Gestió (EIASM), la Europen Màrqueting Academy (EMAC) i el Departament de Màrqueting de la Universitat de València. A continuació, entre el 4 i 6, es desenvoluparà el congrés en la Facultat d’Economia.

A més d’aquesta trobada, els joves investigadors d’Europa i altres continents disposaran, en el marc del congrés, de sessions de Job Market, en les quals els candidats i les universitats tindran l’oportunitat de presentar el seu perfil acadèmic i ofertes laborals. Així mateix, podran desenvolupar la seua xarxa de contactes a través de les xarxes socials unint-se a la EMAC Climber Community.

Més informació:
www.emac2014.eu

Notícia publicada: 19/05/2014.