Inici / Notícies
NOTíCIES

Agustín Torres: «Espanya està en el cinqué lloc de vendes en e-commerce de la Unió Europea»

«Espanya està en el cinquè lloc de vendes en e-commerce de la Unió Europea, per darrere de Regne Unit, Alemanya, França i Rússia» va subratllar Agustín Torres, director general i CEO de Eworld, amb motiu d’una nova edició de eShow, celebrada el passat 13 de maig en la Fundació Universitat-Empresa ADEIT.

La cita de València forma part d’una sèrie de congressos itinerants que van començar el 7 de maig en Donostia i acabarà el 21 de maig a Sevilla amb l’objectiu d’ajudar a les botigues online, PIMES, emprenedors i anunciants a generar negoci i millorar la seua posició en Internet a través del comerç digital. «Teníem moltes ganes de realitzar aquest esdeveniment a València i d’apropar-vos les últimes tendències en comerç electrònic i màrqueting digital» va explicar Agustín Torres als assistents durant la inauguració del congrés. A través de casos d’èxit, reunions one-to-one, masterclasses i un workshop els participants van poder intercanviar experiències i resoldre els seus dubtes per optimitzar les seues estratègies online. «eShow és un pont entre les empreses que busquen digitalitzar-se o millorar la seua situació amb les empreses que volen mostrar quin ha estat la seua experiència en aquest camí» subratlla el CEO de eWORLD.

Les xarxes socials, el creixement del Mobile per a la captació de tràfic web, la omnicanalidad o el branded content, entre unes altres, van ser algunes de les últimes tendències que es van tractar durant el congrés per potenciar la reputació d’una marca, convertir les visites en clients i utilitzar les millors pràctiques en seguretat de transaccions electròniques. També es va destacar la tendència en auge del e-commerce al nostre país: «S’ha experimentat un creixement del 20% anual en les vendes de e-commerce i cada any creix el nombre d’empreses que ven per Internet» afegeix Torres.

«S’ha experimentat un creixement del 20% anual en les vendes de e-commerce i cada any creix el nombre d’empreses que ven per Internet», Agustín Torres.
Entre els casos d’èxit que els assistents van poder conéixer en eSHOW es troba Lamejornaranja.com, una empresa familiar que ha passat d’un model tradicional de venda a crear un negoci online; Munich, que van apostar per treballar la marca a través de múltiples canals i HomeAway, que va mostrar com el e-commerce i l’entorn digital ha revolucionat el sector turístic.

A través dels fòrums de debats van explicar les tècniques per fidelitzar als clients durant el procés de checkout i potenciar la botiga online, a càrrec de patrocinadors i col·laboradors de l’esdeveniment de la ciutat de València: MRW, Banc Sabadell, PayTPV, GLS, Misterkiwi i CDMON, Hellomedia i Increnta. A més, a part de les reunions one-to-one amb anunciants i experts del sector, el congrés va comptar amb una #comidaecommerce amb professionals del màrqueting, un esmorzar organitzat per l’empresa KUOMBO. Finalment, Inspira.es va coordinar el Workshop SEO Business per conéixer les claus sobre com desenvolupar una presència activa en Internet.

Més informació:
The e-Show

Notícia publicada: 15/05/2015