En l’actualitat una gran part de l’accions de mercat es desenvolupen en un entorn virtual o electrònic. Una infinitat de dispositius ens permeten arreplegar gran nombre d’informació que posteriorment ens permet ser tractada. Les possibilitats que totes aquestes eines posen a la disposició de les tècniques de màrqueting són, actualment, infinites. Amb la voluntat d’acostar a les persones interessades en aquesta branca del màrqueting la gestió de les relacions comercials digitals d’una empresa o organització naix la primera edició del Diploma en Màrqueting Analytics i Decisions de Màrqueting de la Universitat de València. Una formació pionera que té com a objectiu l’estudi de les diferents eines d’anàlisis sobre la base de mètriques i programari d’interaccions digitals que permeten la presa de decisions en l’àmbit del màrqueting.
El perfil del públic al que es dirigeix aquest curs, que començarà el proper mes de maig, està centrat principalment en les persones professionals de l’àmbit del màrqueting, ja que el temari està orientat a una primera visió del Màrqueting Analytics i un posterior aprofundiment que capacite als assistents a iniciar els processos d’implantació en les empreses.
Més informació:
1ª edició del Diploma en Màrqueting Analytics i Decisions de Màrqueting de la Universitat de València
Notícia publicada: 07/01/2016