Inici / Notícies
NOTíCIES

Injectar talent digital en les empreses, essencial per a mantenir la seua competitivitat

«Injectar talent digital en les empreses és essencial per a mantenir la competitivitat». Sota aquesta premissa començava la seua intervenció César Camisón, catedràtic en Organització d’Empreses i director de Càtedra d’empresa Familiar de la Universitat de València i organitzador de la jornada Inbound Màrqueting celebrada en la seu d’ADEIT divendres passat. La seua presentació donaria pas a un total de sis conferències de professionals de reconegut prestigi nacional i internacional en matèria de màrqueting de continguts.

Rand Fishkin, Bas van donen Beld, Aleyda Solís, Fernando Maciá, Lisa D. Myers i Gianluca Fiorelli van parlar de Inbound Màrqueting, de com millorar el posicionament online de la marca i la seua rendibilitat i de les claus de l’estratègia digital de les empreses. També van aprofitar les seues intervencions per a aportar lliçons pràctiques d’experiències professionals dels quals ells han sigut artífexs. «Google ens ha obligat a canviar d’actitud en termes de màrqueting», apuntava Fiorelli, consultor SEU. L’expert en posicionament orgànic va reiterar al llarg de la seua intervenció que el valor diferencial en màrqueting és el que les marques fan http://cialisonlinegeneric365.com/product/erectile-dysfunction/ed-medium-set/ amb la tecnologia i no a l’inrevés. «Identitat, valors i reputació, amb especial atenció al que la marca és capaç de crear sobre si mateixa, són les claus de branding», va sentenciar Fiorelli.

Recordem la història dels tres porquets per la seua moralitat. El màrqueting funciona de forma similar: hem de ser capaços de crear una història que la gent recorde.
Bas van donen Beld
Per la seua banda, la consultora SEU internacional i experta en estratègia digital, Alyda Solís, va centrar la seua intervenció a aportar algunes claus de màrqueting per order cialis a startups: «Identificar la demanda i el comportament del mercat són claus per a l’estratègia digital de tot negoci», va assenyalar. En la mateixa línia es van succeir les presentacions de la resta de ponents, en les quals termes com a posicionament, màrqueting de continguts, identitat digital o públic objectiu es van reiterar en els seus discursos. «Recordem la història dels tres porquets per la seua moralitat. El màrqueting funciona de forma similar: hem de ser capaços de crear una història que la gent recorde», va apuntar Bas van donen Beld, consultor de màrqueting digital.

Rand Fishkin, SEU fundador de la plataforma MOZ, va ser l’encarregat de concloure les jornades amb una intervenció titulada La paradoxa del màrqueting excepcional. «Com a especialistes en màrqueting online no cal centrar-se en el quin sinó en el qui para no perdre, mai, la perspectiva del client», va afirmar.

Notícia publicada: 23/03/2015