«Injectar talent digital en les empreses és essencial per a mantenir la competitivitat». Sota aquesta premissa començava la seua intervenció César Camisón, catedràtic en Organització d’Empreses i director de Càtedra d’empresa Familiar de la Universitat de València i organitzador de la jornada Inbound Màrqueting celebrada en la seu d’ADEIT divendres passat. La seua presentació donaria pas a un total de sis conferències de professionals de reconegut prestigi nacional i internacional en matèria de màrqueting de continguts.
Rand Fishkin, Bas van donen Beld, Aleyda Solís, Fernando Maciá, Lisa D. Myers i Gianluca Fiorelli van parlar de Inbound Màrqueting, de com millorar el posicionament online de la marca i la seua rendibilitat i de les claus de l’estratègia digital de les empreses. També van aprofitar les seues intervencions per a aportar lliçons pràctiques d’experiències professionals dels quals ells han sigut artífexs. «Google ens ha obligat a canviar d’actitud en termes de màrqueting», apuntava Fiorelli, consultor SEU. L’expert en posicionament orgànic va reiterar al llarg de la seua intervenció que el valor diferencial en màrqueting és el que les marques fan http://cialisonlinegeneric365.com/product/erectile-dysfunction/ed-medium-set/ amb la tecnologia i no a l’inrevés. «Identitat, valors i reputació, amb especial atenció al que la marca és capaç de crear sobre si mateixa, són les claus de branding», va sentenciar Fiorelli.
Bas van donen Beld
Rand Fishkin, SEU fundador de la plataforma MOZ, va ser l’encarregat de concloure les jornades amb una intervenció titulada La paradoxa del màrqueting excepcional. «Com a especialistes en màrqueting online no cal centrar-se en el quin sinó en el qui para no perdre, mai, la perspectiva del client», va afirmar.
Notícia publicada: 23/03/2015