Inici / Notícies
NOTíCIES

NOTÍCIES i els perfils ADEITUV a les xarxes socials

El butlletí setmanal d’ADEIT és l’eina de comunicació més longeva de la Fundació, amb tretze anys de vida i cinc-cents nombres. Després de l’engegada de la web d’ADEIT i la digitalització de NOTÍCIES van arribar les xarxes socials. En 2010 la Fundació Universitat-Empresa va obrir el seu perfil en Facebook i Twitter amb la denominació d’ADEITUV. Entre els objectius, establir una relació bidireccional amb els seguidors, crear comunitat entorn d’ADEIT i donar-li una major visibilitat a totes les seues àrees d’activitat. 

Actualment el perfil de Facebook d’ADEITUV té més de 10.300 seguidors i el de Twitter més de 3.500.
Les publicacions d’ambdues xarxes es nodreixen dels continguts de NOTÍCIES, amb una aposta cada vegada major per continguts amb imatges, com vídeos o infografies.

Tres anys després, el departament de Comunicació d’ADEIT va apostar tenir presència en la xarxa social professional, LinkedIn. El creixement del nombre de seguidors d’ADEIT en aquesta xarxa social ha estat el més ràpid, amb un nombre de seguidors prop dels 4.000 i amb continguts més enfocats a perfils professionals.

Des de fa tan sols uns mesos aquesta fundació conta també amb un perfil en Instagram. L’estratègia d’Instagram, per altra banda, és diferent a la de les altres xarxes i la més independent de NOTÍCIES. A través de les seues fotografies es pretén connectar amb els usuaris més joves i publicar continguts de caràcter més distés, sempre relacionades amb l’activitat i les àrees de treball de la Fundació. 

Amb la seua presència en Facebook, Twitter, LinkedIn i Instagram ADEIT potencia un àrea clau en l’estratègia de la comunicació de la fundació, sempre amb l’objectiu bidireccional d’escoltar als usuaris i servir d’altaveu per a totes les iniciatives i activitats que donen forma al seu dia a dia. 

Notícia publicada: 20/03/2017