Identificar i reconèixer la labor de les persones que tutoritzen pràctiques; formar i acreditar a tutors i tutores de pràctiques externes de la Universitat de València; reforçar el compromís amb les empreses; i crear una xarxa de persones que tutoritzen pràctiques. Aquestos són els objectius del programa Sistema per a l’Avaluació i Acreditació de Tutors i Tutores de Pràctiques Externes (SEAT-PE), que en la seua quarta edició formarà a més d’un centenar de tutors i tutores.
Posteriorment, Miguel Ángel Barberá, director del Departament de Pràctiques de la Fundació ADEIT, va indicar que aquest programa és una eina «per a reconèixer la labor que realitzen els tutors i tutores de pràctiques» i per a «projectar la cultura de la innovació». Per part seua, Alfredo Pérez, codirector d’aquest programa i professor de Mètodes d’Investigació i Diagnòstic en Educació de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació de la Universitat de València, va explicar que de la mà de SEAT-PE el professorat aprèn a «identificar les possibilitats de l’estudiantat i les seues necessitats».
Coneix SEAT-PE
El Sistema per a l’Avaluació i Acreditació de Tutors i Tutores de Pràctiques Externes (SEAT-PE) és una acció formativa que el seu objectiu fonamental és millorar la qualitat de les pràctiques acadèmiques externes i reconèixer la bona acció tutorial. Enguany participen més d’un centenar de persones entre tutors i tutores d’empresa i de la Universitat de València i al llarg de les seues quatre edicions s’han format més de 300. Durant el curs aprendran competències a través de tallers presencials i online que es desenvolupen a través del centre de serveis en línia d’ADEIT.
Notícia publicada: 04/10/2018