Impartit per Ferran Coto, professional amb més de vint anys d’experiència en màrqueting, producte i comunicació en la indústria musical i que durant més de deu anys va ser Marketing Director en Warner Music Spain, aquest seminari abordarà des dels conceptes generals del màrqueting fins a l’anàlisi del màrqueting 2.0.
Internet, línia directa amb els seus seguidors
En aquest sentit, com explica Vedat, les xarxes socials «són ara mateix crucials per a elaborar qualsevol estratègia de comunicació i màrqueting, tant les eines que tots coneixem i vam utilitzar diàriament, com Facebook, com les eines de gestió de xarxes socials». Internet ha posat a l’abast dels artistes, afirma l’expert en màrqueting, «línia directa amb els seus seguidors».
El seminari ‘Estratègies de Màrqueting en el Negoci Musical’, que tindrà una durada de vuit hores i que es realitzarà el divendres 7 de juny de 16 a 20.30 hores i el dissabte 8 de juny de 10 a 14.30 hores, està dirigit a músics, artistes, iniciats i professionals del sector que vulguen potenciar els seus coneixements i capacitats en el màrqueting musical.
Més informació i inscripció en:
http://inscripciones.adeit-uv.es/econgres/seminario_mk_negocio_musical.pdf