Inici / Notícies
NOTíCIES

Un nou seminari abordarà les estratègies de màrqueting en el negoci musical

El seminari, amb preinscripció oberta, es realitzarà entre el 7 i el 8 de juny en la seu d’ADEIT
Un seminari abordarà, el pròxim mes de juny, les principals estratègies de màrqueting en el sector musical. Aquest seminari, que es realitzarà en ADEIT organitzat per Songsforever, té com objectiu dotar als participants dels recursos bàsics per a iniciar la seua carrera professional en l’àmbit del màrqueting de la música.

Impartit per Ferran Coto, professional amb més de vint anys d’experiència en màrqueting, producte i comunicació en la indústria musical i que durant més de deu anys va ser Marketing Director en Warner Music Spain, aquest seminari abordarà des dels conceptes generals del màrqueting fins a l’anàlisi del màrqueting 2.0.

Internet, línia directa amb els seus seguidors
En aquest sentit, com explica Vedat, les xarxes socials «són ara mateix crucials per a elaborar qualsevol estratègia de comunicació i màrqueting, tant les eines que tots coneixem i vam utilitzar diàriament, com Facebook, com les eines de gestió de xarxes socials». Internet ha posat a l’abast dels artistes, afirma l’expert en màrqueting, «línia directa amb els seus seguidors».    

Les xarxes socials s’han convertit per al negoci musical en una oportunitat única d’arribar a milers de persones
Segons indica el responsable del seminari, l’últim estudi de xarxes socials, realitzat a Espanya en 2012, projecta que el tercer ús que li donen els usuaris a les xarxes socials és per a veure vídeos i escoltar música, després d’intercanviar missatges i revisar l’activitat dels seus amics. Per al negoci musical, açò, com precisa Vedat, és «una oportunitat única d’arribar a milers de persones i una de les poques vies de monetització que creix i genera ingressos per als artistes».

El seminari ‘Estratègies de Màrqueting en el Negoci Musical’, que tindrà una durada de vuit hores i que es realitzarà el divendres 7 de juny de 16 a 20.30 hores i el dissabte 8 de juny de 10 a 14.30 hores, està dirigit a músics, artistes, iniciats i professionals del sector que vulguen potenciar els seus coneixements i capacitats en el màrqueting musical.

Més informació i inscripció en:
http://inscripciones.adeit-uv.es/econgres/seminario_mk_negocio_musical.pdf