Inici / Notícies
NOTíCIES

Les mètriques, essència de l’èxit dels negocis web, centren un nou seminari

L’entorn online ha portat  una revolució: absolutament tot és susceptible de ser mesurat. Els productes tradicionals tenen un seguiment molt complex i poques vegades en temps real, al contrari del que ocorre en la xarxa. Sota aquest marc, la Càtedra de Finances Internacionals, la Universitat de València i Santander Universitats, en col·laboració amb ADEIT Fundació Universitat-Empresa, organitzen el seminari ‘Claus de l’èxit del negoci web.

Jon Oleaga, Màster en Direcció de Màrqueting per Deusto i soci fundador de Visualbox.net serà l’encarregat de dirigir aquesta sessió.
Jon Oleaga, Màster en Direcció de Màrqueting per Deusto i soci fundador de Visualbox.net serà l’encarregat de dirigir aquesta sessió, que tindrà lloc el pròxim 2 de maig a la Facultat d’Economia. El ponent subratlla la importància de la mètrica com una de les claus dels negocis online: «Pot ser que les enquestes esmenten, pot ser que els clients també, però les mètriques mai ho fan. Tot unit que tots els productes digitals són susceptibles de ser alterats instantàniament en qualsevol moment, donen lloc a una nova situació en els negocis mai vista fins a ara».

El seminari va dirigit a totes les persones interessades en el negoci digital i la importància de les xarxes socials així com en les eines de recerca i posicionament orientades als negocis online. Donada la seua àmplia experiència en el sector, Jon destaca que «les regles tradicionals d’estratègia s’han quedat obsoletes en els últims anys. Aqueixa és la raó que cada any les regles canvien i que siguem testimonis de nous models de negoci digitals».

Més informació i inscripcions:
Seminari “Claus de l’èxit del negoci web”

Notícia publicada: 15/04/16