Fa quaranta anys Xinesa era un país que passava desapercebut a nivell global i ningú li parava esment. Avui dia s’ha convertit en el focus mundial de l’economia i una referència i espill en el qual els altres països punters del sector tendeixen a mirar-se. El concepte de Xina ha millorat molt: passa de ser una fàbrica a un mercat en el qual tenen cabuda tot tipus de productes sota el segell ‘made’ in . Per a conèixer millor l’estat actual de la regió i el desenvolupament de la seua cultura ADEIT organitza el taller pràctic ‘Protocol i etiqueta de negocis a Xina’, que tindrà lloc en la seu de la Fundació Universitat-Empresa ADEIT el pròxim 8 de juny de 16 a 20 hores.
Aquest taller, que forma part del programa de ADEIT Desenvolupament Professional, està especialment dirigit a estudiants amb inquietuds sobre temes econòmics i soci-culturals i per a tots aquells que asseuen curiositat sobre la cultura del país asiàtic i els seus costums a l’hora de fer negocis.
La sessió serà dirigida pel ponent Antonio Liu Yang, soci fundador de Mediterrasian Consulting, director de Xinesa Desk del bufet Advocat Amic i antic alumne de la Càtedra de Cultura Empresarial, qui oferirà una perspectiva de la diferenciació entre ambdues cultures: l’espanyola i la xinesa. Els assistents podran resoldre totes els seus dubtes de la mà d’un professional del sector i rebran un diploma al finalitzar la sessió.
Més informació:
‘Protocol i etiqueta de negocis a Xina’
Notícia publicada: 05/05/2016